Thursday 31 May 2012

Spenótos marha

A receptet belinkelni nem tudom,merthogy Megan egyik újságját fénymásoltam le...kicsit már ragacsosak voltak a lapok,ő se egyszer csinált ilyet..de állítása szerint neki még nem sikerült ilyen szépen.
De hogy a tárgyhoz érjek,nekem ez szerelem első pillantás volt..kicsit kínai,kicsit spenótos és hát marha..Mi lehet ebben rossz?és miért nem én találtam ki? :) íme a recept:

Spenótos marha

hozzávalók:
marhahátszín kb.40 dkg
spenót kb.40 dkg
Teriyaki szósz 3-4 evőkanál
barna cukor 1 teáskanál
1 dl marhahúsleves
kukoricakeményítő 1 teáskanál
2 db csilipaprika
3 cikk fokhagyma
1/2 dl olivaolaj

A végével kezdem..csak a legvégén sózd tálalás előtt,különben úgy jársz,mint én...kis levet engedett a hús,mikor sütöttem..szerencsére az a próbasütés volt csak magamnak,ebédre...délutánra már profiként sütöttem,mire Peti hazaért :)


Csilipaprikának a magját nagyjából kikapartam,picire összevágtam,fokhagymát is picire aprítottam,olajjal összekevertem majd a felcsíkozott marhahúst ebben pácoltam kb.4 órán át

Eközben marhahúslevest a keményítővel elkevertem

A Delimanotól nyert kerámiawokot felforrósítottam és a husit kis adagokban szép barnára sütöttem  max.hőmérsékleten,gyorsan kavargatva.A kész kis adagokat félretettem,majd a végén összeráztam,teriyaki szósszal megöntöztem,hozzá adtam a keményítős marhalevest,keverés,majd a spenótot,megvártam amíg a nagy halmazból kis összeplöttyedt zamatos levélkék lesznek és az időközben kifőtt rizsre halmoztam :)
jó étvágyat :)


1 comment:

  1. Csajok,harmadszor csinálom ezt a husit 7 nap alatt..durva,nem? :)

    ReplyDelete